Front Office Medewerker / Receptionist (40 uur)
Ben jij een sociaal persoon die proactief te werk gaat, van aanpakken houdt en behoefte heeft aan afwisseling? Lees dan snel verder. Je hebt zojuist jouw baan gevonden. Als Front Office Medewerker / Receptionist ben jij het kloppend hart van ons kantoor en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Jij bent de verbindende factor en een onmisbare steun binnen ons gehele team. Je speelt dan ook een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse activiteiten binnen onze organisatie. Jij zorgt voor structuur, brengt sfeer en je bent de eerste glimlach die bezoekers verwelkomt.
Een Dag op het Werk
Terwijl je bezig bent met je taken, gaat de telefoon. Je beantwoordt de vragen van klanten zo goed mogelijk en biedt hen de service die ze verdienen. Mocht je een vraag tegenkomen die je niet direct kunt beantwoorden, dan zijn jouw collega's altijd bereid om bij te springen. Samenwerken is de sleutel tot succes en samen kunnen jullie elke uitdaging aan. Je weet dat je op het team kunt rekenen.
Rond 11.00 uur arriveert er bezoek. Je zorgt ervoor dat de showroom er representatief en uitnodigend uitziet. Met een warme glimlach verwelkom je de bezoeker en bied je hen een kop koffie of thee aan. Nadat je hen op hun gemak hebt gesteld, informeer je je collega dat het bezoek is gearriveerd, zodat het gesprek kan beginnen.
Tussen de bedrijven door verwerk je de binnengekomen orders en zorg je voor de facturatie. Het is belangrijk dat alles nauwkeurig wordt afgehandeld. Mocht een collega een vraag hebben of hulp nodig hebben bij een specifieke mailing of taak, dan spring je bij om ondersteuning te bieden. Je weet dat teamwork het werk lichter maakt en dat je samen meer bereikt.
Voordat je de dag afsluit, controleer je nog even de kantine en showroom. Je zorgt ervoor dat alles netjes en opgeruimd is, zodat er morgen weer een frisse start kan worden gemaakt. Met een gevoel van voldoening sluit je de werkdag af, klaar om de volgende dag opnieuw te beginnen.
- Het verwelkomen van klanten en leveranciers.
- Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails.
- Orderwerking en facturatie.
- Het beheren van de agenda van de showroom en vergaderruimte.
- Je bent verantwoordelijk voor de facilitaire taken.
- Verzorgen van in- en uitgaande post.
- Beheren en bestellen van kantoorbenodigdheden en andere materialen.
- Ondersteunen bij administratieve taken voor alle afdelingen.
Wat kun je Verwachten
Als je ’s ochtends het kantoor van Rivafoam binnenstapt, word je vriendelijk gedag gezegd door je collega’s. Iedere dag staan wij klaar voor onze klanten om hun te voorzien van goed advies op het gebied van verpakkingen. Je komt te werken in een klein team, waardoor de lijntjes lekker kort zijn. We werken hard en proberen klanten echt verder te helpen, maar een grapje op zijn tijd of het delen van je weekendavonturen hoort er zeker bij. Je komt binnen in een familiebedrijf, die jouw inbreng en creativiteit enorm waardeert!
Wat Breng je Mee
We zoeken een collega die denkt in mogelijkheden, die graag initiatief neemt, resultaatgericht is en altijd een stap vooruitdenkt. Iemand met een flexibele werkhouding, die overal kansen ziet en deze proactief oppakt. Je houdt ervan om de samenwerking aan te gaan met collega’s en hebt oprechte interesse in mensen. Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie en Mbo-werk- en denkniveau.
Wat Bieden we jou
Word jij onze nieuwe collega? Dan bieden we jou een functie voor 40 uur per week aan. Je ontvangt een goed salaris tussen de € 2.500,00 - € 2.900,00 per maand op basis van een 40-urige werkweek en ontvang je een reiskostenvergoeding. Wij kennen een winstuitkering van 3% en een goede pensioenregeling. Bovendien vind je bij ons ook nog eens enorm veel gezelligheid van je nieuwe collega’s.
Call-to-action
Voel jij je aangetrokken tot de functie van Front Office Medewerker / Receptionist? Stuur dan direct je cv en motivatie naar Inge Luisman-Jansen,i.luisman@rivafoam.nl. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je ook bij haar terecht.